gäääsp.



Vid sex tiden anlände ett sms till min telefon med ett blipp.
Det vet ett sånt högt blipp att jag tillochmed flög upp ur sängen.. och sen dess så har jag gäspat x antal gånger.
Men tänkte att det var lika bra att försöka vara vaken, då natten bara har innehållit drömmar om jobbet.
Så som, är det en palsternacka eller en pepparrot?
PLU-listan dra åt fanders nångång!!

Men jag tog mig i kragen och nu har jag lyckats varit vaken bra precis en timma! :)

Idag ska det städas, tvättas å dejtas finaste vänner!
En bra ledig dag med andra ord! :)

Kommentarer
Postat av: Norrlandsgoteborgaren

smakade smaskens!



hur kan du orka blogga på morgonen ? haha! :D

tooooook! saknar dig!

2010-01-21 @ 17:19:23
URL: http://norrlandsgoteborgaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0