sick.



Gårdagen innehöll mest sömn för min del.
Inte många minuter efter jag svalt pillrena så somnade jag på stört.
Kan bara beskriva det med ett ord, Underbart!! :)
Dock tål jag ju inte pencelin å har fått en helvetisk biverkning,
illamående utav desslike. Men jag tackar gud att det bara är 3 dagar kvar nu! :)

Igår kväll, ensam i min lilla vrå tänkte jag kolla på nått bra på tv:n.
Svt1 sände en helt kass tv-serie, på Tv4 var det Star Wars - helvete.
Så mitt kvällsnöje blev Countrygalan i Nashville 2009 på Svt2.
Ni hör ju själva hur kul det låter...
Däremot var det faktiskt bra artister med, så som Keith Urban, Kid Rock och Carrie Underwood för att nämna några.
Så jag hade inte jätte tråkigt iaf! :)

Idag har jag pallrat mig upp ur sängen och donat på.
Jag och syster åkte ut till byn för att få äta lite god mat med mamma och pappa och senare spelade vi alla lite Wii.
Imorgon har jag planerat att vara frisk.
Då ska jag på stan och hitta en ny outfit till helgens 30-års fest, för den ska jag på!! :)

Godnatt vänner!
Puss å Kram.

Kommentarer
Postat av: Norrlandsgoteborgaren

haha, jag kollade på den galan lite också, tyckte faktiskt vissa låtar var bra! :)

2010-01-07 @ 16:54:57
URL: http://norrlandsgoteborgaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0