tandvärk.


Kan man säga att jag har haft jävlar i mig. Fyfan.
Har haft det ett bra tag och imorgon har jag en bokad undersökning på tänderna.

Men inatt hade jag så ont så jag drömde att jag tappade alla tänder och hela min mun bara värkte. Skit läskig dröm!
Vaknade sen med världens huvudvärk men tänkte inte så mycket mer på det utan klev upp och gjorde mig klar för jobb.
Väckte upp Fredric och vi skulle gotta till det med frukost tillsammans.
Och då pang boom tjooff kommer den förbaskade tandvärken och det bultar i hela munnen.
Gick och la mig i sängen och grät några tårar, blev hemma från jobbet och en halvtimma senare fick jag en akut tid hos tandläkaren.
Så nu har jag en tillfällig lagning i två tänder då jag givetvis hade hål bigtime!
Imorgon ska jag dit på min bokade undersökning och kolla om jag har flera, jippiekajjej.
Så jag vet ju vart mina sista fjuttiga slantar kommer hamna.

Kom hem och där var det fullrulle på hantverkarna, packade min väska och flydde fältet fort ut till byn och nu ska jag sova en skvätt på soffan. Spänner bra nog i munnen när bedövningen släpper, hujedamig!


Ha en bättre dag än mig kära ni!
Puss å Kram.

Kommentarer
Postat av: Pillan

Hej! Jag jobbar på Försäkringskassan som handläggare.... :P Ja, vi måste ta en dejt snarast, saknar dig juuuuU! Puss!

2010-06-15 @ 08:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0