september.


Packandet flyter på och nu har även städningen påbörjats.. puuuh!
Tur jag har världens bästa mamma som hjälper mig. ♥

I förrgår vaknade jag upp till strålande sol och startade dagen med att lägga mig i bikini på altanen och lösa korsord, göttans!
Igår spöregnade det och var dystert väder hela dagen, vilket innebar mer kläder på.
Idag har solen lyst starkt och vädret har varit toppen hela dagen,
men ändå går folk omkring i dunjackor som att det vore -20 grader.
Höst är det allt, men ännu är det väl försjutton inte dax för dunjackor, eller är jag ute å cyklar?
Imorgon hoppas iallafall jag på en till solig dag! :)

Nu ska jag kika på mitt älskade Rederiet och stänga mina två blå.

Sovgott!
Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Desirée

Härlidgt gumman att du får hjälp av din mamma! =) Måste komma och hälsa på sen! Ni kanske är hemma på lördag på dagen?? För då ska vi till bräcke!

Måste träffas snart!!!! Puss puss

2010-09-16 @ 10:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0