friiday.



Just nu är det fullrulle med allt och jag hinner inte uppdatera så ofta tyvärr..
Men nu är det iallafall klart att om exakt 27 dagar lämnar vi tillbaka nycklarna från något som har varit mitt hem i f y r a år.
Jag tackar Östersunds Kommun för 24:a härliga år och packar snart igen min sista flyttkartong! :)
Jag har trivts enormt bra i min lägenhet tills för ungefär ett år sedan, så att kasta in handduken här är verkligen på tiden.
Jag ser framemot att få elda i öppenspisen i vårat hus varendaste dag framöver! :)
Mitt liv innehåller alltså just nu mest flyttkartonger och att rensa ur all skit man dragit på sig under åren.. :P

Ihelgen har killarna killhelg och är i fjällen och vandrar, tältar och fiskar.
Därför slår även vi på stort och har tjejhelg fast på hemmaplan istället, mysigt! :)
Men först ska jag starta min helg med att ikväll kramas med min söta brorsdotter.

 



Gävle 2010.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

jag förväntar mig att jag har en säng ståendes där så jag kan komma & hälsa på :)

2010-09-06 @ 00:14:50
URL: http://ebbot.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0