utflykt.


I Lördags morse strax efter klockan nio begav jag och Tess oss iväg på våran utflyktsdag.
Första anhalten blev Krokom, där vi inte hittade något fynd alls.
Sen gasade vi vidare till Åre och shoppade lite.
Tännforsen stod sedan som mål ett och gud så mysigt det är där, vatten är verkligen mäktigt! :)
Sedan besökte vi även Ristafallet och denna gång höll jag mig innanför stängslen och blev inte det minsta blöt.. ;)
Solen sken hela dagen, vi fikade gott och hade det u n d e r b a r t !

På eftermiddagen begav vi oss sedan hemöver och var riktigt trötta och natur-batterierna våra var full laddade! :)
Detta stoppade oss givetvis inte från att korka upp vinflaskorna och ta en utgång tillsammans med Linda, Erik och Rickard.
Tack fina ni för en toppen dag och kväll!

Gårdagen innehöll mest sovtimmar och att hålla hårt i huvudet för min del.
Jag mådde alltså inte tipptopp konstigt nog.. :P
Skogsmullen min kom hem på eftermiddagen och som jag har saknat honom ihelgen. ♥


















Kommentarer
Postat av: Tobbe

Vad du är söt malin :)



Men härligt, då skall jag försöka planera in en Östersund tripp innan jul :)

2010-09-06 @ 22:04:24
URL: http://ebbot.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0