premiärtur.


Än har jag inte fått tillbaka min dator,
så jag tjuv lånar Fredrics idag igen! ;)

I tisdags var Jag, Suss, Ronnie, Frida,
Fanny och Marie på Storsjöbadet.
I närmare 5 timmar plaskade vi omkring.
Vi hade alltså en toppen dag med massor med skratt och bus.

Det var första gången jag utforskade hela badhuset efter att
dom byggt om det för några år sedan.
Så det blev premiärtur i rutchkanorna och Frida älskade,
precis som faster att åka i dom, man hann inte mer än komma ner
så skulle vi upp igen. Underbara unge! :)

Sen bjöd mamma på super goda semlor och sen somnade
jag som en stock den kvällen! :)

Idag blir det en sväng på Gregoriemarknaden i det fina vädret.
Där ska jag införskaffa lite strumpor och kanske nått mer spännande! :)

Ha en toppen dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Marina

Åh vad mysigt att åka på badet, tror inte jag har varit där sen vi hade bad på gymnasiet, och det var ju ett tag sen.



Ja vi hade det jätte bra när vi var hemma, synd bara att det skulle blåsa så mycket, vi ville ju åka och åka skidor men de blev de inge av med. Matchen var sådär, man hade väl lite för höga förväntningar på NHL-stjärnorna ;) Sen blåste det ju som tusan så de va mindre roligt.



Ja hoppas ni ska upp så vi kanske kan ses =)



Ah okej.. ja man kan inte visst inte lita på nya bilar heller. Åke tycker vi ska köpa ny bil, men jag är lite emot det, trivs bra i vår coca-cola röda volvo. =)



Hoppas du hittar några stumpor på marknaden =) 10 för 100kr lr vad brukar de va?



Ha de så bra! Kram kram

2011-03-10 @ 13:34:09
URL: http://mlindstrom.blogg.se/
Postat av: Joanna

åh,vilken mysig dag! =)

Måste ta mej dit med Lowa nånting snart,hon älskar o bada.. jag är dock inte lika förtjust i`t..haha!



Hoppas allt e bra med dej..



Kramar

2011-03-13 @ 16:31:26
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0