toppen kväll.

Igår kväll efter jobbet spenderade jag några timmar på pause tillsammans med finaste Tess. Vi åt och fikade massor med gott, en toppen kväll med andra ord! :)

Vid halv tio började jag rulla hemåt och har man varit vaken sen fem på morgonen lockar inte en timmes bilfärd i mörker sådär jätte mycket.
Så jag tog och gasade lite mer än tillåtet... När jag bara har några kilometer kvar hem, så säger det svisch å ett tu tre har jag en bil i röven.
Jag antog att den här bilen hade väldigt bråttom så jag släppte på gasen å lät den köra om... Det var givetvis polisen, men dom blinkade bara förbi mig å körde iväg i en hejdundrade fart!
Tack du som hade ställt till med något så dom inte hade tid att stanna mig, puuh!!!
Fredric tröstade mig med att det är ju den 28:e på måndag så det hade ju inte gjort något om dom knyckt mitt kort.. Tokfrans, kommer aldrig på frågan!!

Ikväll kör jag nittio hem. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0