vart finns skatten?

Jag åkte från ett soligt, 19 grader varmt nästintill somrigt väder i Bräcke.
Och möts av regn, rusk, storm och 7 grader i Östersund, det finns inga andra ord en just brrr för det! :)
Men nått jag möttes av hemma hos mamma å pappa var den fina regnbågen och tänka sig att den hade sin ände på deras tomt, dax å leta skatt tror jag allt!! ;)

Höstens alla fina färger håller dock på att försvinna mer och mer för varje dag.
Så ihelgen ska vi göra höst hemma, både ute och inne! :)
Sen går säsongens första hockeymatch av stapeln imorgon och den får vi givetvis inte missa! :)
Känner på mig att den här helgen kommer springa iväg den med.. men just ja innan det är helg var det ju två jobbdagar kvar... jihoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0