premiär.


Gårdagen innehöll en shoppingtur på stan med Pillan som äntligen kommit tebax till metropolen östersund igen och dissar sveg för allframtid. ohyes! =)

Sen bar det av hemåt för en dusch och byte av kläder för att sedan sätta sig i bilen och åka mot vemdalen med Jess och Cissi! =)
Två fina vänner som suger i sig cider i det fina vädret och jag med gasen i botten och tillslut var vi där, dit vi aldrig trodde vi skulle hitta. men tjii Jessica är en jäkel på å komma ihåg!
Vi anländer precis när afterskiin är slut och det är utklädda människor till höger och vänster, vi snabbar oss in på hotellet och köpte förköp för att sen gasa upp på terrassen till min fina vän mårten och alla dom andra! =)
Där var det livat och brak fest sen i torsdags även vädret och humören var på topp - lovely!
Kvällen var kanon bra rakt igenom, hotellet var grymt stort och hade jag inte haft nån vid min sida hade jag varit lost där inne helt ärligt, nog för att jag har ett grymt lokalsinne men det fanns som ingen hejd på rum där, det bara dök upp nya hörn och kanter hela tiden. Jag är glad att Johan hade med sig kartan påvägen hem! Haha! =)
Från att inte ha sett något av Vemdalen innan så kan jag meddela att jag har sett mycket nu, inte allt men inte långt därifrån! =)


Så då var min premiär i Vemdalen och på Vårforum avklarad och jag kan berätta att jag kommer återvända inom snar framtid! =)


Tack kära ni för en toppen kväll!!

                 

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-27 @ 15:26:52
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Rebecca

Ser ut som om ni
hade roligt...

2008-04-27 @ 15:37:00
URL: http://rebcca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0