sool, flipflop och dunjacka?



Japp den underbara synen gjorde jag vid ett övergångsställe idag när jag var påväg hem till Jessica..
En man i sina bästa dar spatserade rakt ut ivägen, med ena handen full av pantflaskor. Iklädd shorts, flipflop och dunjacka.. Kombinationen för min del var riktigt märklig och jag skrattade högt. Hade jag haft tid hade jag tagit en bild.. Jesus.
Det är sommarevärme så han kunde ha skippat jackan hemma, men på nått konstigt vis frös han säkert på överkroppen.. eller så hade han kanske inga andra skor eller strumpor?


Nu hänger jag hemma hos mamma och pappa i solen, grymt skönt, Ge mig sommar och sol på riktigt nu! =)

Självklart ska min lilla katt få vara ute i sommarvärmen oxå (hon är en innekatt) man behöver bara ropa att hon ska skynda sig och skaka lite i kopplet så kommer hon som ett skott.
Sagt och gjort vi hängde ute båda två och hon spatserade runt och njööt. Tillslut tyckte jag hon tillbringade lite väl lång tid vid husväggen så jag gick och skulle gosa lite med henne, och ser då vad hon spanar på.. En fet jävla råtta!! Jag Skriker eller rättare sagt vrålar rakt ut och jag och missan sprang åt ett håll och råttjävlen åt det andra.. USCH!
Nu ligger missan inne och steker på altanen istället =)

Snart blir det grillat - mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0