tapeter.


Idag lagades det lilla hålet i min mun på 5 minuter och utan bedövning eller smärta, helt otroligt det kändes ingenting.. =)
Sen var jag och lunchade med en utav mina bästa vänner, Mårten såklart och resten av grabbarna.. Jag stod och tjorvade på med maten i 10 minuter i kassan och sen fick jag även maten 10 minuter efter alla andra.. men gött var de!

Efter det tog vi en rally färd i mårtens brors bil och jag tittade på film i baksätet, flash!
Däremot var det den lilla röda traktorn jag såg, men film som film. =)

In på Fresks för att välja tapeter till Mårtens nya lya.. Han var glad att ha med mig som smakråd fast ändå inte för det blev lite dyyrt. men ack så sjukt snyggt det kommer bliii!
Längtar redan tills vi alla kan ligga i the big one till soffa och pilla på den mjuka tapeten, naajs!

Efter tapet-valet bestämde jag dejt med min tremänning och vi gjorde stan lite fort och sen fikade vi en låång och mysig stund. i like!

Idag har vi alla skickat gratis mms, så har du fått detta av nån så känn dig speciell! ;)

image122

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja, fan att vi missade varandra i lördags.. men du käkade ju korvisar :P snart snart snart, måste vi ses.. snart klar här uppe i fjällen.. då får jag pallra mig till östersund. PUSS

2008-04-17 @ 18:19:39
URL: http://emelielindberg.blogg.se
Postat av: tobbe.

jaaa fick ett av dig...glad jag blev :)
saknar dig!

2008-04-18 @ 18:37:08
URL: http://vagskada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0