Fin besök.


I tisdags morse vaknade jag upp efter en ljuvlig natt på tjejernas soffa, halsen värkte men humöret vändes till det bra när jag fick ett sms av världens bästa Cilla och Emelie att dom snart rullade in i Trondheim och ville ha hämtning på stationen! =)
Cilla kom över för att muntra upp mig och hitta på en massa skoj, Emelie skulle under dagen vidare ner mot Oslo, där hon ska bosätta sig i några månader!
Vi kollade runt lite och fikade gott fika på stan. =)

Sen packade jag och Cilla ihop mina saker för att rulla vidare till tyholt, de jag inte ens tänker kalla mitt hem - men som jag lagt ut oändligt mycket pengar på!
Vi bestämde oss för att sova där 2 nätter och sen packa väskorna vidare till tjejerna igen =)
Tisdagskvällen klarade jag med nöd och näppe igenom, feber och yrsel stod högst upp på listan och för ett tag trodde jag att allt skulle gå åt fanders - men jag klarade hela kvällen!
Bäddade fort ner mig och drack varmt, hjälpte inte alls. febern satte fart uppåt och halsen blev flera kilometer större tills onsdags morgonen kom, för att inte tala om allt snor i huvudet!
Det fick bli sjukanmälning både onsdag och torsdag natt, efter många om och men och telefonsamtal hit och dit så slapp jag fixa läkarintyg för den här gången. tack och lov!
Cilla har pysslat om mig och fått mig på bra humör, trotts febern och min orklöshet.
men vi har ändå hunnit med lite stadsvandring, ikea tripp och massa film maraton. jag har dessutom somnat till alla filmer! =P

Kvällen har vi även tillbringat med att flytta alla mina saker till brudarna, så nu bor jag här. känns GÖTT!! =)
Dom är duktiga och jobba på ikväll dom, jag blir så stolt =)
Jag och Cilla har packat bilen full och vid halv 12 står vi redo på Nidars parkering och ska plocka upp Elin och Pauline och sen jäklar rullar vi hem mot Östersund igeeen!! =)
Där ska världens bästa Bror och Mårten firas, Kvarna har avslutning och pengar ska läggas på Kräm och Salva och mig själv imorgon - thank god!! =)

Bilder från Cillas vistelse kommer senare =)

Ses hemma. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0