im back..


imorse rullade bilen sakta men säkert tebax till trondheim. och här är jag, just nu liggandes på en soffa hos tjejerna på inherresvein, thats najs!

Vi startade kvällen med att ha ett möte om jaa, var det någon som förstod nått av vad spännis-bjarte sa egentligen? Jo, hon snett framför oss måste ha förstått allting så som hon surrade och gnällde hit och dit. Jesus.
Sen var det bara att pallra sig ut för 7 timmars jobb. och vad har jag då gjort idag?
Jo, jag och Elin hamnade på samma maskin, pölsemaskinen och givetvis var vi inte själva där. Det var folk så det räckte och blev över för att få ett rullande team. vi tillhörde dock inte teamet. vi fick stå i mitten och vika kartonger för fulla muggar till dom andra, och fick även ta rasterna när vi ville och ingen hade koll på oss. vuxet kan man tycka eller så kan man kalla det utfrysning på högnivå. =P
Näe men kvällen har flytit på galant, jag har varit ganska nöjd med att vika kartongerna då min hals är tre gånger så stor och snoret bara rinner. jag vägrar bli sjuuk!
Jag och Phat hann även med en OS tävling igen, denna kvällen handlade det om vika kartonger, såklart =) och efter jag stått där i 6,5 timme så var jag riktigt kuung på det och Phat och Norge förlorade ännu en gång mot Sweeeden! Woho! =)

Nu ska jag sussa gott, imorgon kommer cilla vännen och ska vara hos mig tills bilen rullar hemåt igen på torsdag - ska bli lovely! =)

Sovgott.
Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

:)

2008-08-26 @ 01:31:25
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0