OS i Grispackning.



Då alla Norrmännen tjatat om sina Os-guld och handbolls vinster everyday på jobbet slog mig idén när våran chef spännis-bjarte varit på besök och bett oss öka tempot och Phat hade slagit i bandet flera gånger och sagt " Malin, det här är våran gräns, din sida och min sida. Ta inte mina grisar!!!"
Yeah right tänkte jag och kläckte min idé om att vi kunde köra OS i grispackning, Sverige mot Norge. Det var jag och Jennie mot Knut och Phat och jäklar vilket tempo och skoj vi hade. Vi skrattade så tårarna kunde rinna och tjoade glatt när Sverige vunnit sitt första OS Guld i Packning Av Marsipan Grisar. Phat däremot försökte verka dålig förlorade och ville inte serva mig med papper längre, sånt som händer vi Vann iaf och det är vi stolta över! Heja Sverige!! =)

Sen dök Knuts kompis Vegar (Internskämt,haha!) upp, han går på en stor fota skola inne i Trondheim. Denna fredags eftermiddag hade han fått lov att fotografera vår arbetsplats med Knut och grisarna i högsta fokus. Knut är min bästa norska kompis på jobbet och jag tycker det ska bli förbaskat trist när han går på sina 3 skift på söndag natt och vi inte kommer ses på minst sex veckor.. vem ska jag nu hitta på tokigheter med?
Vilket fall som helst så styrde vi upp ett riktigt GrisGangBang på plats och Vegar vek sig dubbel av skratt då han tyckte bilderna blev klockrena! =)
Jag ska försöka norpa åt mig några bilder av knuten senare eftersom man själv inte får fotografera där inne..

Som sagt jag trivs alldeles utmärkt på mitt nya jobba men nu är jag Äntligen hemma i östersund!!

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-08-23 @ 11:53:29
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: nicole&michelle

ha en bra dag , kolla också min blogg :D

2008-08-23 @ 11:53:56
URL: http://hiphopstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0