Sverige vs. Norge


Yes nu är vi framme i vårat grannland Norge och vi lever..
Första natten är avklarad och det känns som vi är på kollo. Vi sover i ett litet rum på två madrasser. Kan inte ens komma ihåg sist jag sov på en madrass? Det brukar ju vara rätt skönt, men det är inte det. Jag längtar efter min stora säng där hemma i kära sverige.
Vilket fall som helst så hade vi planerat att sticka nångång efter 12 igår mitt på dagen.. tjeeena det är fort farande malin-dålig-på-tider som är ute och glider. Vi startade från östersund runt 18 kanske.. endast 6 timmar efter planerad starttid.. men vad gör det? vi kom ju fram tillslut och tjejerna var hemma och vakna =)
Väl på plats lastade vi in våra grejer och det ser just nu ut som ett bombnedslag här.. men en sak har jag lärt mig och det är att nästa gång ska jag tänka till lite innan jag packar och kanske veta vart jag lagt saker och ting.. för just nu har jag ingen koll på vart n å g o n t i n g är.. och passet skulle vara jäkligt bra att ha tills imorgon.. och med min tur ligger det säkert längst ner i någon av alla väskorna om det ens ligger där.. det kanske ligger hemma på byrån i sovrummet?! =/
Det löser sig så som jag brukar säga! =)

Efter vi packat in allt i lägenheten så svishade vi om kläder för att åka in mot trondheims gator och kika runt lite.. det är verkligen tokmysigt här med massa barer med uteserveringar och mys stämning!
fast där ska jag ju såklart inte hänga, då har jag väll inte med mig några cash hem sen!  =P

Imorgon börjar allvaret för mig, jag är nervös som ja jag vet inte vad.. men nervös är bara mitt förnamn just nu. Gosh!


Nu blir det frukost och sen ut en sväng och kolla in vår nya stad i solskenet.

jag saknar er.

Puss å Kram.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag saknar dig hjärtegull!

2008-08-10 @ 22:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0