min dag.


Igår var det 10 december och inte vilken dag som helst utan jag och alla andra som pryds av det vackra namnet Malin hade namnsdag! Svenska folket hissade inte flaggan för att det var nobelldagen utan för det var våran dag! =)
å vilken namnsdag därefter, sms i stora lass, kanon dag på jobbet och blev bjuden på super god middag!
Dagen slutade även med en mysig film och äta gott kväll med världens bästa Jessica.
Såå Malin dagen för i år var kanon bra, Tack kära ni för alla fina sms och allt! =)


Så sant som jag heter Malin.

Kommentarer
Postat av: Desirée

Vad fin du är och grattis i efterskott på namnsdagen =) Du får ta å komma å fika någon dag, eller om vi hittar på något annat. Kanske jag ska ta och komma till dig ;) Puss

2008-12-12 @ 08:31:21
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Oops! Varför har jag inte bättre koll på namnsdagar? :S Men grattis i efterskott hjärtat! :)

2008-12-12 @ 09:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0