naaajty.



Egentligen får inte min dator vistas i min säng den här tidpunkten på dygnet. Det är mina nya regler i mitt nya liv..?
Jaopp sömnsvårigheter kallas det tydligen och datorn har ersatts utav stressbollar som faktiskt fungerar tror det eller ej!
Dock så fungerade dom inte ikväll och därför har min kära ägodel hamnat i mitt knä och nu kommer tiden bara rusa iväg och jag bli ännu mera stressad över att jag m å s t e sova. Perfekt!

Imorgon står jobb på schemat och sen ska jag vara respektive på en julfest, kommer bli kanon skoj! =)


Förövrigt så firar jag en vecka på mitt nya jobb idag och det firar vi med att vi tog fast en snatterska, hon proppade hela väskan full med varor för över 300 kronor även att hon redan handlat för över 1200 kronor, bra där tanta! =)



Näe lite tre kronor på det här så sover jag nog om nån timme!
Godnatt!
Kram.

Kommentarer
Postat av: Desirée

Men vilken tant =) Kul å få ta fart dom hehe

2008-12-05 @ 11:23:33
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0