nära nuu.


Nu har jag varit vaken sen 7 imorse utan vare sig ipren eller andra febernedsättande grejer i kroppen - lovely!
Dock trodde jag att jag var friskare än jag var och åkte på en utflykt med Tess och Jess. Var inte lika pigg som jag hoppats på men vi hade en kanon tripp ändå! =)

Och tro det eller ej men idag satte hjärnan igång en aning och pangtjoff så var julklapp a'la syster löst. eller löst och löst, delvis löst iallafall. Imorgon ska jag göra mitt sista ryck och sen är allt som klippt och skuret! =)
Ska även jobba imorgon igen, känns skönt. Klättrar snart på väggarna här hemma.
Dock har jag mördar passet imorgon men det får gå, bara 2 dagar kvar nu sen ledigt i 2 och sen drar allvaret igång igen, men jag gillar pengar! =)



Nu blir det natt så jag orkar upp imorgon! =)
puss å kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0