fever.

Uppe med tuppen skulle man kunna tänka nu, men just nu passar total sömnlös natt bättre!

Jag är sjuuk på riktigt nu och jag vill i n t e !

Huvudvärk,halsont,hosta,frossa, feber och en sjuhelvetes mycket snor i hjärnan består mitt liv av just nu!

Och som jag sa blev det inte mycket sömn alls inatt, jag som trodde min dunderkur skulle göra mig frisk och kry, den gjorde mig svin dålig istället och jag ångrar mig bittert!!

Dagen ska tillbringas i sängen och soffan.. Jag är glad att jag har mitt kryssbox med en massa bra filmer, tack gud!!



Godnatt!

Puss.


Kommentarer
Postat av: Stina

men guuud.. ta skydd!! snorpartiklarna anfaller!!!

2008-02-05 @ 21:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0