ohnej!

Idag blev jag jobbgranne med söt-Hanna på riktigt och det känns kanon braa! =)

Vi började 8,00 med möte och möte och möte, sen hade vi studiebesök och gick på led hela gruppen, inte riktigt men nästan så.

Sen har dagen flytit på förfullt och det har varit otroligt mycket information, ännu mera än förra veckan.

Vilket fick min hjärna att bli förlamad si så där mitt på dagen och det kändes som jag förstod nada.

Sen övergick förlamningen i huvudet till halsont och en massa snor, ehm.. jag tänker inte bli sjuk!

Därför ska jag proppa i mig ipren, dricka en kopp te och hoppa ner i min sköna säng med en massa kuddar och täcken nu, ohyes!



Isöndags morse hade vårat hus besök av en systembolagets kundvagn, den stod där helt ensam mitt i vägen för alla dörrar på våning ett.

Det kan tilläggas att närmaste systembolag är nere på stan 10minuter från mig, iaf så stod den fint och bra där och jag tänkte nästan använda den som väskhållare till jobbet imorse. Men då till min fasa var den borta, vem har snott våran kundvagn? Den hade även passat utmärkt i tvättstugan tycker jag, men icke!



Godnatt vänner!

Kram


Kommentarer
Postat av: Jacob

Du är söt du! :) ring mig nån dag!
kram j

2008-02-05 @ 04:23:34
URL: http://j-l-d.blogspot.com
Postat av: Hanna

Roligt att vi äntligen är grannar nu :) Jag har ju hittills inte sett skymten av dig men det får det bli ändring på framöver :) Puss

2008-02-05 @ 11:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0