wihoo!


Fortfarande sjuk men dagen började bra ändå..

Klev upp och ringde till jobbet och sa att jag var sjuk idag igen, sen somnade jag om på stört och vaknade till liv runt klockan tolv igen. Då hade jag x antal missade samtal från en kär vän, jag blev kanon glad och flög upp och ringde snabbt tillbaka!
Det här samtalet har jag väntat på gudomligt länge men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge! =)

Sen klickade jag igång den kraschade datorn, som fortfarande vill vara död - blä!
Lyckades iaf komma åt att se ett mail från min kära irlandsvän Josef, där stod det att en hemresa för han stod bokad och klar på just min Födelsedaaag!!
Så om prick 1 månad idag står han här på östersunds gator igen och jag blir ett år äldre. yiha!

Nu ska jag krypa tebax till soffan och kolla klart på The Notebook - gudomligt bra film, se den!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Josef

Wieee snart kommer jag babe!

2008-02-06 @ 16:54:04
Postat av: Tobbe.

Bra av du går kommit igång med bloggandet igen :)

2008-02-07 @ 09:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0