Hey 2008!


Dax att säga hejdå till 2007 och varmt välkomna 2008!


Mitt gångna år har innehållit det ena och det andra.

Frida döptes i februari och ett halv år senare springer hon fram och fyllde 1 år!

Jag har genomgått två operationer som gick galant, jag är stolt!

Gotland med Helen är oförglömlig. U rock!

Efter tio dagars semester var det dags att packa om väskorna, säga hejdå till jobbet, familj å vänner här hemma och ta sitt pick och pack och flytta till Norge.

Där rensade jag 12 krabbor per minut, 13 timmar om dan, 6 dagar i veckan i 13 veckor. Got Ya!

Där träffade jag även underbara människor som kommer betyda mycket i mitt liv resten ut.
Vi klarade det tillsammans och dom är fantastiska!

Så man kan summera mitt 2007 som ett galet bra år och jag har njuutit av mitt liv!
Tack ni som förgyllde detta år!



För att man ska få ett bra avslut på det gångna året krävs underbara vänner och en bra kväll. Min kväll kunde inte ha blivit så mycket bättre!

Vaknade upp på nyårsaftonsmorgonen och packade min väska, som inte gick att stänga. Men Elinor hade ändå mer packning än mig, jag kanske har lärt mig hur man packar trottsallt?
Vilket fall som helst så kom mamma förbi hemma hos mig och vid halv tre satte vi oss i bilen.

En timma senare var jag där, på min underbara väns jobb i Hammarstrand. Här skulle mitt nya år infiras, ja alltså inte på Stinas jobb men en bit utanför Hammarstrand.

Festen började klockan 18.00 och som vanligt när det gäller oss så är vi inte i tid, men fint folk kommer sent, som det så fint heter! =)

Väl där så bjöds det på välkomstdrink, kanon god trerätters middag, billig bar, massvis med trevligt folk, underhållning, sång, dans, tävlingar å ja allt vad man kan begära. =)

Kvällen avslutades tolv timmar senare precis som ett nyår ska göra. tack!

Min nyårsafton var helt underbart braa och det tackar jag Stina å alla andra för! =)


Dagen efter var lugn som en filbunke med film, mys o pizza.

Sen säga hejdå till vännen och stiga på bussen mot Östersund med Elinor.
Trötta som tusan med otroligt nöjda! =)


Nu har även alla vänner från andra delar i sverige och världen åkt hem. Det känns oerhört tråkigt och Östersund lyser med massa tomhet!

Men vi har haft fantastiska timmar, dagar och veckor tillsammans. Det bugar och bockar jag för, ni är otroliga.


nu blickar jag glatt framot 2008. =)

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: Tobbe.

jag bugar & bockar :)

2008-01-05 @ 14:22:51
URL: http://vagskada.blogg.se
Postat av: annika

tja bebe! grymt att du har sällat dig bloggskaran! vi saknar dig! puss å kram

2008-01-08 @ 13:18:24
URL: http://www.samst.blogg.se
Postat av: Josef

Jag saknar dig babe

2008-01-09 @ 13:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0