Fly baby, fly!



Det sägs att man ska pröva sina vingar några gånger i livet, kanske massvis med gånger tillochmed?
Yes sir och nu är det äntligen dax igen att breda ut mina vingar och hoppa ett högt hopp, denna gången med världens bästa kalaskula och sötgull Marielle vid min sida. Jag känner på mig att detta kommer bli bigtime skit skoj! =)
Mer än så säger jag inte just nu, för jag tycker om att berätta A men hålla B för mig själv, thats me! ;)


Nu ska jag och Tess vara barnvakt och leka som aldrig förr, sen ska det firas att vissa har semester och vissa ska testa sina vingar! =)

gatufesten var bästa helgen på länge och snart snart kommer uppdatering och bilder där ifrån! Håll ut! =)

på återseende,

puss och kram köp en banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0