Ben & Jerry's


Igår efter jobbet följde jag med Suss och Tina upp på lillänge för att inhandla kanske världens äckligaste djur..? Näe nu överdrev jag faktiskt lite men dom är riktigt jäkla äckliga..
Deras kära vän Stefan fyllde 30år och skulle få två stycken Vandrande Pinnar i present, ni hörde rätt.. Pinnar som vandrar!!

Det får mig att tänka tebax på tiden när man gick i mellanstadiet och Emilia, en tjej i min klass, hade vandrande pinnar hemma, från en början tyckte dom flesta dom var tuffa och hon fick tillochmed ta med dom till skolan lite då och då för att  visa upp. Detta djur var riktigt häftigt tills dom rymmde och la ägg i garderoben. Förstår ni hur snabbt dom blev opopulära då? Tack, men nej tack jag önskar mig aldrig en Vandrande Pinne!
(har dock inte fått reda på vad Stefans reaktion blev när han öppnade presenten


Nu ska jag kika på american pie och käka lite Ben & Jerry's glass, muuummms!


Imorgon är det fredag och sen är det helg, äntligeeen!

Sovgott!
Puss å Kram

  

Kommentarer
Postat av: Josef

haha vandrande pinnar, va ska man med en sådan till? Dom gör inte direkt någon nytta!
Sen att dom ser äckliga ut är inte heller direkt något som gör dem attraktiva.

Ha en bra helg babe!

2008-03-28 @ 10:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0