d e j t .


Idag fick jag en förfrågan om en dejt av en kille, icke svensk och långt i från myndig skulle jag tippa på..
samtalet börjar med: Shooo mannen! (jag har tydligen bytt kön eller så önskade han att jag var en man helt enkelt.. whatever!)

Han bjöd vilket fall som helst ut mig på en dejt ikväll, vi skulle äta en romantiskt middag på McDonalds (det var nog det ända han hade råd med efter att ha spenderat några kronor på detta samtal!)

Han avslutade de hela med vi ses sen, Puss. Ett trevlig avslut må jag säga, tänk om alla kunde avsluta så.. jag menar man behöver inte säga puss, men ett hejdå tycker jag bannemig man kan kräva av folket. Jatack! =)


Nu ska det kikas lite film och sen sovas - det är en dag imorgon oxå!


Sovgott vänner!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0