efter regn kommer solsken..


Dom senaste veckorna har jag ramlat tillbaka till klump-stadiet. Det stadiumet jag var i för flera herrans år sedan när mamma och pappa sa att jag inte ens kunde äta i möblerade rum.. Ungefär allt jag tog i gick sönder då.
Och där står jag idag igen. Min dator sa upp sig för några veckor sedan och mår fortfarande inte bra. När jag och syrran var och handlade senast så köpte jag ett par diskhandskar, syster predikade då för mig att hon aldrig slagit sönder så mycket nångång som när hon hade ett par diskvantar på händerna. Men envis som man är måste man testa och nu står jag här några glas fattigare.
Och inte nog med det, min telefon tog och kakulerade ihop iförrgår oxå. Så testa inte ens att skicka sms till mig, det är lönlöst. Ring istället - den funktionen funkar änsålänge iaf!
Tur man fyller år snart. Jag har bett snällt till mamma och pappa så mitt paket kommer förhoppningsvis innehålla en hård snygg liten finess-rik sak! =)

Vädret var deffenitivt inte med oss idag, så fjällen har skjutits upp. Vi åkte däremot en massa bil och inhandlade korv och bröd som skulle grillas, men latmasken tog över så det blir nog imorgon istället. =)
Påväg till Brunflo för att tanka bilen och handla lite mat pratade vi om att alla säger att man vinner på lotter i Brunflo, jag har däremot aldrig upplevt det. Och allt hade ju redan gått skit hela dan så jag kunde lika gärna kasta 25kronor i sjön på en sverigelott (som jag förövrigt aldrig har haft en nit på!) skrapat och klart och 500 kronor rikare, jag skrek mer eller mindre mitt glädjetjut rakt ut och insåg genast att mitt liv håller på vända till det bättre igen! WIIIHOOO!!

Nu ska det kikas film.

Puss å Kram Hjärtebarn!


Kommentarer
Postat av: Stina

alltså, jag vill också ha en ny mobil. du förstår väl varför? och nu när du vunnit kan du väl skänka lite pengar till mig? jag är trött, så hej!

2008-03-02 @ 17:15:30
URL: http://kalaskula.blogg.se
Postat av: Josef

Snart fyller du babe. o då kommer jag hem till Sverige!
Du ska dock inte få nån mobil av mig hehe :P

2008-03-03 @ 16:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0