lovely.


Helgen har innehållit: Sool, Vänner,  Grillning, Alkohol, Kubb, Basket och en sjuhelvetes massa skoskav!


Fredagen jobbade jag kväll och sen blev det en oplanerad skit skoj utgång på olearys.
Lördagen var det upp tidigt och ut i solen, satt och stekte i badhusparken med en go sallad och cola hela dagen!
Sen blev det grillning och utgång på olerays igen - även då kanon kväll! Tack ni.
Lördags kvällen avslutades med att jag vägrade åka hem och lurade chauffören att jag bodde på Frösön så att vi kunde åka lite bil, så sagt och gjort så hamnade vi på Frösön och spelade en runda kubb istället - som förövrigt jag och Jess vann stoort mot killarna, även fast dom var en mer i laget och deras lag innehöll dessutom chauffören! HAHA!
Sen fick vi rädda min bästa vän i nöd, efter att en snuskmumrik äcklat sig på bussen. Vi plockar upp henne som några superheroes och skjussar hon hem, och vem står inte på hennes gård då om inte snuskmumriken? Vissa borde spärras in på heltid!
Sen var det Jimmys tur att tjura om att han inte ville åka hem, så då hamnade vi i Odensala och spelade basket, jag vann nästan även där, jag sa nästan!


Nu är det fullrulle på jobbet igen och alla peppar upp sig till torsdagen!! =)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det har varit en absolut kanonhelg, tack sweetie :)

2008-05-12 @ 23:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0