Mammas dag.


Gårdagen innehöll mycket sol, goda vänner och fest! =)
Jag och Pillan virrade runt på stan i X antal timmar för att hitta på den perfekta presenten till Herr Olsson.
Vi hamnade på Barnens Hus och resten kan ni räkna ut själva.. 
Jonas kom och hämtade oss alla nere på stan för att köra upp oss i sin fina, dyra bil till körfältet.
Där var det födelsedags och inflyttningsfest hos Christoffer och Maja, kanon trevligt! =)
Hanna och Josse kom även förbi och innan kvällen avslutades på krogen drog vi en runda i bilen Josse körde, verkligen jätte fin, det bästa av allt var ju att det stog Raggar Åke på den oxå! Haha!

Idag har solen lyst för fulla muggar och jag och Per invigde dagen med att ta med en filt ut på gräsmattan och bara njuuta. Underbart!
Sen är det morsdag, vilket man inte får glömma och som vanligt är jag och syster ute i goood tid. Så vi bjöd familjen på plankstek och den satt där den skulle, muums! =)
Nu är det dax för en ny vecka och jag mår bättre, jobbar kväll imorgon så jag ber bara till gudarna att jag inte somnar!

Som jag brukar säga.. en bild säger mer än tusen ord, varsågod!

                       

Kommentarer
Postat av: Yüüüsuff

Ahh jag hade velat vara där o gratta gamlingen ja med! Visste inte ens att André var hemma :)

2008-05-26 @ 14:14:06
Postat av: Emelie

saknar dig gulltuss!!!

2008-05-27 @ 18:49:10
URL: http://emelielindberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha världens kissnödigaste

2008-05-28 @ 22:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0