valborg..


Dagen började nere på stan med Jessica, vi handlade det ena och det andra och vi var verkligen som några hamstrar som bunkrade upp för en hel kväll.
Köpte med oss sallad vi åt innan vi började, godis och cola i stora lass och sen bjöd ju super kocken Morten på kanon goda mackor till middag, dom var smaskens!

Sen tog vi plats vid våra datorer och körde igång och guud säger jag bara vad dom där 9 timmarna bara flög iväg, så roligt som vi haft har jag aldrig haft på jobbet! Bästa dagen hittills!
Vi var ett grymt bra gäng som jobbade och vi hade roliga kunder rakt igenom hela kvällen..
Dom skulle skicka helikoptrar att hämta oss med och det ena raggningsförsöket med det andra.. riktigt roligt var det! =)


Idag är en ledig dag och jag har sovit läänge, riktigt skönt!!
Ska snart åka ut till mamma och pappa för att träffa mina kära syskon, lill fridun och fira världens bästa mamma som fyller år imorgon! =)

Såklart var kameran med för att föreviga min valborgsmässoafton på jobbet, se och njuut!

                  
 


image164


Kommentarer
Postat av: stintan

ey! du verkar ju inte haft så dum valborg! vad roligt att se hur ni har det på jobbet :) snart åker jag till mallis. jag hoppas på sol! puss

2008-05-01 @ 19:20:59
Postat av: tobbe.

Värsta gott godis ju!
langa det nuee!!!
kolla min nya film på min blogg...ariiiiba!

2008-05-01 @ 20:49:47
URL: http://vagskada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0