buuh eller bää.


Livet verkar innehålla en hel del svåra val innan man är nöjd och belåten. Om man ens kommer bli det någongång?
Jag är en person som vill att det ska hända saker, helst nya varje dag. Ge mig utmaningar. Samtidigt som jag trivs otroligt bra när allt är lugnt och sansat och planerat in i minsta detalj.
Och därför har jag nu återingen ställts inför ett svårt val.
Min nya utmaning är att drömjobbet står och väntar på mig bakom hörnet i en annan stad inte allt för långt härifrån. Samtidigt som jag blivit erbjuden ett kanon erbjudande här hemma. Jag trivs kanon bra här hemma med allt förtillfället och det mesta flyter på.. Så hade ni frågat mig i Fredags hade jag inte ens i tankarna på att byta stad på ganska så länge igen. Men då kom det som en b o m b från himmelen.
Det är som jag har drömjobbet i vänster handen och livet i högerhanden och benen vet inte vilken hand dom ska följa, inte huvudet heller. Det kanske visar sig tills på onsdag? I hope so.


Nu ska vi laga mat!

Puss å Kram.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nu blev jag så nyfiken! Du måste berätta allt för mig :)

2008-10-21 @ 11:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0