hold on little girl!



Igår tog jag och per oss en bakis tripp till Dollarstore och shoppade till hans hem, fint blev det! =)
Sen poppade vi härliga låtar på vägen hem, åt sockervadd och vinkade till alla bilar.
På kvällen blev det några timmarsjobb och det var en vanlig söndagkväll med många fyllon och allmänt konstiga människor, precis som jag minns söndagskvällar!

Efter jobbet skulle vi äntligen se på SATC filmen igen och äta massa gott!
Världens bästa film men jag lyckades ändå somna på slutet, tur jag är ägare till filmen och kan kolla om och om igen på världens bästa film!!
Jag campade över på syrrans soffa och sov som en stock hela natten, gött som fasen!
Vaknade dock imorse, kikar ut genom fönstret och gör den härliga synen - min framruta på bilen pryds av en ful jävla lapp!!
Vem fan kom på datumparkering innan ens snön har fallit? 600 spänn åt helvete och dom drog in x antal tusen på att lappa gatan, då alla bilar hade lapp! Jävla lapplisa!
Dessutom är mitt träningskort spårlöst försvunnet - ibland blir jag trött på mig själv!


Nu ska jag städa bilen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0