vart är kerstin?


Har helt glömt att berätta om min nya granne istan som nyligen har införskaffat sig ett piano som han klinkar på..
Inte nog med att han klinkar tonlöst så har den stackarn börjat sjunga samtidigt oxå.
Imorgon är det Fredag och det ska bli spännande och höra om han kommit nån vart med sin icke talang för piano.


Nu är det dax för sängen och en film som får mig att skratta oavsett vilket humör jag är på.
Masjävlar är kanske tidernas roligaste film.. jag syftar inte på filmen i sig utan mest på deras dialekt - i like it bigtime!! =)


Godnatt!
Puss.

P.s Nån som vet vart jag förlagt min Kerstin Florian ansiktsrengöring? Jag vet då sjutton inte! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0