Utmanad.

Jag har blivit utmanad av både
 Annichen och Tobbe.

Såhär går det till:
Gå in bland dina foton och ta mapp nummer 6 och välj bild nummer 6.
Lägg ut bilden på bloggen och skriv lite om den.
Utmana därefter 6 stycken nya och länka till deras sidor.

Min bild


Den här bilden är tagen en helg i Augusti då jag var hemma från Trondheim
vi tog och styrde upp en kräftskiva med pompa och ståt i goda vänners lag.
Underbar kväll och underbara vänner! =)

Jag utmanar:

Pillan
Hanna
Sandra
Dessan
Evelina
Moa


Kommentarer
Postat av: ´Pauline

Men festlig bild på systeryster =)

Kram på re

2009-02-17 @ 19:44:17
URL: http://buuulis.blogg.se/
Postat av: Pillan

Själv tycker jag att jag ser betydligt mer städad än vad jag var, karatefylla i vanlig ordning ;)

2009-02-17 @ 22:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0