sovmorgon..



Idag tog jag en extra lång sovmorgon oxh snoozade minst 10 gånger, skönt som fasen var det!! =)
Har inte hunnit så mycket mer än att käka en god sallad till lunch och målat naglarna! ;)

Snart är det dax att kliva på ett jobb-pass och idag är det tisdag = tobaksleverans = jag får kolla ännu mera legg på folk, tjohooO!! =D

Dessutom när jag vaknade idag så hade tydligen min telefon sagt upp sig själv under natten och visar hela tiden att jag inte har någon mottagning, så försöker ni få tag i mig å det inte går så vet ni varför!
kanske dax att hitta en ny, helst en vit! =)


Ha bra dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Syster

Kanske du vill låna min vita :) jag fick tillbaka min älskade lur (som varit på lagning)idag :D

Pusshej

2009-07-21 @ 19:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0