vägrar vara sjuk!



Igår lyckades jag hålla mig vaken hela dagen utan ipren eller andra febernedsättande saker,
dock var jag soffliggandes hela dagen lång å zappade hejvilt på tv:n samtidigt som jag gick dom sjuhundraelva trappstegen upp och ner och bytte tvätt med jämna mellanrum.
Förstår inte hur jobbiga några trappsteg kan vara när kroppen är helt orkeslös, fybubblan!

På kvällen kom iaf min energiknippe till vän Cilla hit och lyste upp stämningen lite. Snackade skit och hade det allmänt gött, bestämde även att jag skulle vakna frisk idag och därmed basta!


Idag är det fredag och jag är friiisk. näst intill frisk iaf, mår enormt mycket bättre idag iallafall! =)
Så tack och bock nu tänker jag inte vara sjuk någe mer den här sommaren!
peppar peppar..

Kommentarer
Postat av: Helen

Det hjälper att be en bön å slå med sitt trollspö ibland =) Miss you! Puss

2009-07-10 @ 15:34:58
URL: http://ingenkomentar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0