working class hero.


Efter två dagars ledighet och en mysig roadtrip igår kväll så är det nu fredag.
Och idag slås portarna för Stråket 2009 upp!!

Dock behöver inte jag bekymmra mig över att fundera ut vilket utav alla öltält jag ska sätta sprätt på mina pengar i!
Noway, min helg ska innehålla över 30 timmar på min arbetsplats och jag är innerligen onöjd över det!
Skjut mig nu tack!
Är så grymt opepp inför den här helgen så ni anar inte, det enda posetiva är att det regnar!
Tråkigt dock för alla som håller ställningarna på stråket åt mig men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder och på söndagkväll å måndag gott folk skiner soolen igen!! =D

Ge mig måndag istället nuu, helst igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0