är det någon hemma?



I tisdags kväll entrade Sara och Sara östersund för ett dygn. =)
Dom ringde mig när dom kört igenom den stora rondellen och därifrån skulle jag guida dom till mig, ohyes!
Tur att min gamla chef inte lyssnade på mig då, jag och vägbeskrivningar är kanske inte världens bästa kombination!
Jag skulle lotsa fram dom till gatan ovanför mig, som jag alltid kör på men kan inte namnet på.. det slutade med att dom fick fortsätta till nästa rondell och åka tillbaka till Ica.
Ivrig och lycklig som jag var när dom äntligen hittade fram till min gata, hoppade jag bara i skorna och sprang ut på trotoaren.
Jag förstod dock inte vad jag tänkte med.. jag sprang ut i bara tröja i flera minus grader och utan hem nyckeln. det kan ju bara sluta på ett vis?
Men det var som att mina hjärnceller cyklade några kvartter bort för ett tag och pangboomtjoff så är dörren stängd, porten låst och där står jag i bara tröja i flera minus grader. Gratulerar!
Tjejerna hittade vilket fall fram, det var det viktigaste!
Och som tur var har syster en reservnyckel och hade inte hunnit åka till fjällen ännu - tack guuuuud!!!
Så vi tog oss in, hade en mys kväll och en helt underbar dag igår tillsammans. Kanon var det!!
Tack för att ni kom tjejer, det måste göras om väldigt snart!! =)
 
Nu ska jag springa över gatan till Elin och fixa mitt barr, tur hon jobbar nära mig! ;)

Imorgon är en annan dag..woho! =)

Kommentarer
Postat av: Pillan

Haha, toka! :) Det där låter som något jag skulle kunna lyckas med också ;)

2009-03-05 @ 15:01:24
Postat av: Helen

De ska va du malin :-P

2009-03-05 @ 21:20:07
Postat av: Jess

GRATTIS gumman

2009-03-06 @ 12:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0