Ingen vanlig dag..


I fredag var det ingen vanlig dag, utan jag tog och la till ett år på nacken.. =)
Dagen och kvällen var fantastiskt underbar och är riktigt svåra att slå..
Jag kan inte bestämma mig om det är..

-Rockringen
-Pengarna
-Blommorna
-Massagen
-Klänningen
-SuperTranan
-Hårtorken
-Prydnadssakerna
-Bra att ha sakerna
-Resan till solen
-Skruvstädet
eller
-stjärtlappen

Som var min favorit present.. a l l t är favorit..

Men bäst av allt var födelsedagsfesten som gick av stapeln klockan 19.00 hemma hos mig och bara speciellt inbjudna var välkomna.
Kanon rolig fest i goda vännerslag och precis alla hade lika roligt som jag =)

Det dracks bål som innehöll massvis med alkohol-fulla bär, det sprutades skumpa, rockades rockring på bordet, alla mina små prylar blev in rullade i folie, lovely!! =)
och sist men inte minst.. dammsugaren satts på timer till morgonen efter och vattenkranen fylldes med diskmedel, är inte livet för underbart?? ;)

TACK alla som förgyllde min dag, ni är helt enkelt bäst. och som jag sa - vänner som er skulle alla ha!! =)
Även super mycket tack till familjen som toppar allt - jag älskar er oändligt!!


Nu ska snabeldraken fram för att röja upp här hemma, sen ska jag öva på att rocka rockring och börja packa inför semestern för nu är det fan näära!! ;)

 


Puss och Kram, Malin 23år.

Kommentarer
Postat av: Helen

De va så lite så =) Love you, Puss!

2009-03-08 @ 14:34:08
Postat av: Josse

Jag tycker helt klart SuperTranan var bäst! :)

Puss

2009-03-10 @ 18:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0