today.


Dagen startade med en väckarklocka som mer eller mindre skriker ut ett piiiiiiiippiiiiiiiip!!
Ovan som jag är att kliva upp så pass tidigt på morgonen förstod inte vad fan som tjöt och jag vägrade inse att jag faktiskt var tvungen att kliva upp... Men efter många om och men så tog jag tjuren vid hornen och klev faktiskt upp och kom i tid till jobbet gjorde jag oxå! =)
Där har det varit en cirkus idag.. det var som att alla sura människor bara drogs till mig, dom gnällde ta mig fan på allt och då menar jag a l l t , liknade nästan mitt andra jobb.. hujedamig!
Vid halv tio upptäcker vi en polisbil med blåljuset på utanför butiken och det var poliser med dragna vapen överallt.. Vi blev nyfikna som fan och undrade vad som var på G.
Någon kläckte den smarta idén att dom säkert håller på fyller vår nya bankomat med pengar så dom håller koll på det - smart!
Så var det inte riktigt... men bankomaten hade utlöst ett larm som ingen i våran butik ens visste om och där var vi omringade av poliser.. grr! =)
Undra om dom kände sig stolta efter sitt uppdrag.. det såg grymt proffsigt ut innefrån iaf! ;)

Efter jobbet så  var det egentligen dax för sportlovsdag nummer 3... Men vi var inte så pigga på att svischa fram på längdskidor (jag kallar dom hellre långskidor!) i det här gråiga vädret... så vi sköt på det till imorgon, så idag fick bli en innersittar sportlovsdag igen! Men det gick lika bra det som sist.. =)
 
Nu har jag öppnat resväskan och den ska börja packas, behöver jag säga att jag har resfeber till tusen?
Fybubblan.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Johan

NÅGON kom på idéen?! Det var jag din lilla skit! ;)

2009-03-19 @ 11:51:20
URL: http://ternix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0