keep smiling, keep shining.



Vissa saker är svåra att smälta in och allt måste ta sin tid.
Ibland vill man bara skrika ut sin ilska eller gråta hysteriskt i flera timmar...
det känns ju faktiskt bättre då.
Gårdagen innehöll för mycket tårar och en besvikenhet utav desslike.
Idag vill jag inte ens tänka på saker och ting, jag vägrar dra täcket överhuvdet den här gången.
För jag tror ändå att allt ont har något gott med sig.


Jag ska ta vara på dom sista dagarna, samtidigt som min energi inte kommer läggas fullt ut på det!
Som sagt..


Keep smiling, Keep shining.

Kommentarer
Postat av: TiNAWiNA

Helt rätt tankesätt!

It can only get better!

Vart var du igår när jag och Per rev av "en låt vi aldrig hört förut" då? =P

2009-11-28 @ 21:25:11
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Desirée

Nää vad har hänt då? Puss å kram

2009-11-28 @ 22:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0