utklädnad.


Utklädning har alltid legat mig varmt om hjärtat, tänk bara när man var liten och fick åka till moster för att sova över en hel helg.. Då badade vi i hennes fullproppade garderob med massa spännande kläder, skor och accessoarer. Underbara tider.

I våras tog jag och min vän Per på oss rollen som Baywatch Mitch och Pamela och svävade fram på vårforum, en helg vi sent kommer glömma!
Och på tal om vårforum och utklädnad så är det om prick 2 dagar dax för att packa bilen full med underbara människor, flytande föda och utklädningskläder för då bär det av till Höstforum 2009. JIHOOO!



Suss och Jag på besök hos Moster! :)


Kommentarer
Postat av: Pillan

Men sötskruvar! :)

2009-11-03 @ 20:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0