vad är det för en dag?



Idag har jag gått runt och haft Torsdag i huvudet hela dagen lång..
Jag har sålt V65:or jäklar i mig till alla som ville spela på trav och bli rik ikväll.
Enda tills det kom en kund och spelade en V64:a och jag tyckte han var bra nog dum att tippa hästar för en vecka framöver... tills jag inser att jag är dummare och har sålt helt fel trav till dom tidigare trav-spelarna. BRA MALIN!

Att det dessutom är löningsdag och folk verkar äta upp all sin mat lagomt till den 25:e varje jävla månad så har det kryllat av folk!! All over och otrevliga har dom varit oxå men jag är inte bitter!
Imorgon är en ny dag och nya tag!
Då ska vi bygga ihop en julgran - så de så!! :)



Imorgon är det även dax för ett nytt besök hos kiropraktorn... jag vill inte!


Men som plåster på såret denna dåliga dag, så har jag beställt några nya fina klänningar och ledigt på nyår fick jag oxå! Jihooo! :)


Godnatt,
puss å kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0