lediga dagar.


I tisdags tillbringde jag min dag med Cilla, vi var överallt och ingenstans och gjorde ärenden hit och dit.
Vi gjorde även ett besök på lillänge i elektronikaffärerna och pillade på allt som gick att pilla på!
När vi står och kikar på mp3-erna så berättar jag för Cilla om den gången jag pillade lite för mycket på en telefon på Telia så larmet gick och det tjöt utav bara helskotta överallt!
Jag hinner knappt sluta meningen förens de tjuter utav bara den runt henne med och inte ska ni tro att personalen skyndade sig dit och tryckte bort tjutandet!
Neej där fick vi stå och skämmas och skratta tills de äntligen kom en farbror och tryckte bort oljudet.
Sen tackade vi för oss och styrde kosan ner mot stan och en god middag istället! :)

Igår var det onsdag och då hade jag oxå en ledig dag, då stod självklart lite tvättning och handling av mat högst upp på listan.
För att sen tillbringa eftermiddagen med Fredric och vi var och kikade på soffor överallt tror jag nästan :)
Finns ju så himla många fina! :)

Nu ska det ätas lite lunch och sen ska jag kliva på ett kvällspass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0