valborgsmässoafton.


Godmorgon Kamrater!
Uppe med tuppen skulle jag inte vilja påstå att jag är, men vem bryr sig egentligen?
Jag hinner nog med allt stök som ska göras ändå och dessutom så var det otroligt skönt att sova! :)

Gårdagen tillbringa jag tillsammans med finaste Dessan och hennes underbara barn!
Länge sedan sist vi sågs, men finns ingen bättre än henne då man alltid vet att när vi träffas så är det precis som sist vi sågs. ♥

Sen på kvällen hade Mittpunkten kvällsöppet med sånna fantastiska erbjudanden,
undra bara vart dom gömde dom? Fyndade inget och vi gick hem och torsdagsmyste istället! :)


Nu ska jag pallra mig upp och lägga köttet i marinad, städa ihop lite här hemma och sen tänkte jag åka ut till byn och kramas med mamma och pappa som åker utomlands ikväll, för på söndag fyller världens bästa mamma jämnt! :)

Sen är jag redo för sista april firande i alla dess former.
Ha en bra dag!
Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Desirée

Vad gullig du är!!! DU är underbar! Och trotts att vi inte ses så ofta länge men de känns inge konstigt alls! =) Men nu får vi skärpa oss framöver =) Puss

2010-05-02 @ 19:51:48
Postat av: caroline

fin blogg!

2010-05-12 @ 10:28:10
URL: http://carolineklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0