måttligt less..


Då mina vänner var den förbannade tandvärken tillbaka, jobbade halv dag idag och sen kastade jag in handduken och gick hem och knaprade piller.
Har sovit sedan dess och imorgon väntar tandläkaren återigen.
Jag börjar bli jävligt less på detta nu!

Igår klev vi upp med tuppen för att hämta upp Suss och åka och plocka jordgubbar på Rödön.
Vi hade hört att landet öppnade klockan 12 för plockning, halv ett var vi där och möts av skylten: Självplock 15-18.
Jahopp, var bara att styra kosan ut mot byn, där auktion och mys med Fridun väntade. ♥
Vid halv fyra var vi tillbaka på Rödön och plockade rejält med gubbar.
Gav bort en hel del och sen åkte vi hem till vårt kära hem och frös in dom i olika varianter,
jordgubbar att ha i yoghurten, jordgubbar att ha till pannkakor och sist men inte minst jordgubbar att ha i drinkarna - muuums! jag älskar jordgubbar! :)

Nu väntar en film och förhoppningsvis ännu mera sömn.
Saknar min man som jobbar och står i.
Men om tre dagar har vi äntligen lite semester tillsammans. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0