akuten nästa..



Då kan vi bocka av ännu en iskall dag.
Jag röstar för att det ska bli vårvinter nuuu!
Pälsade på mig och for ut till byn för att ha ännu en stillsam dag med lite bak och stök! :)
Cupcakes stod på listan och jag tror dom blev riktigt bra, toppingen är kvar sen så är det provsmak! :)


Hann inte mer än kliva innanför dörren här hemma innan Fredric ringde mig.
Han har slipat av sig knogen och våran kväll kommer spenderas några gator nedanför mig.
Förhoppningsvis får han bandage och pencelin inom några timmar.
Tokstollen! :)

Kommentarer
Postat av: Norrlandsgoteborgaren

undra vad bamse hade sagt...krya på dig fredde!

2010-02-23 @ 22:57:22
URL: http://norrlandsgoteborgaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0