helgen..


Den här helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig..

I fredags träffades vi ett glatt gäng hemma hos Per för att fira hans födelsedag.
Han fick mycket smått och gott och jag tror han blev hel nöjd med sin dag! :)
Efter några tråkiga nyheter tidigare denna dag så blev det en relativt tidig hemfärd för mig och syster.
Däremot innehöll inte natten många timmars sömn.

Lördagen kom och kvart över sex vaknade jag piggare än tuppen själv.
På kvällen var det god mat, bowling och personalfest med willys inplanerat.
Men efter ett samtal till annordnaren så var jag avbokad från den tillställningen.
Fredric tog ledigt från sin jour och kom äntligen in till stan, han är för bäst min Fredric!
Vi åt god mat med Suss och Ronnie och sen slocknade vi tidigt båda två.

Idag är det söndag och det är som någon dragit proppen ur mig.
Musten har verkligen runnit ur mig och tårarna rinner.
Därför tillbringas även denna dag innanför husets fyra väggar.

Men nu vet ni att jag lever.. puss på er!


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag skickar en KRAM!!!!

2010-02-21 @ 20:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0