i drömmarnas värld..


Efter mitt inlägg om att skaffa en häst så har jag ångrat mig..
Fick en ordentlig uppläxning med välvalda ord utav min släkting Cilla.
Man kan faktiskt inte placera en häst i samma hus som en allergiker.
Jag köper hela konceptet och jag vill inte längre ha en häst, fyfan för å mocka hästskit varje dag!
Cilla är givetvis den som är allergisk, båthuset ska bli hennes lilla krypin när hon är hemma och hälsar på och vi ska ha sommarkollo hemma på gården - mysigt! :)

Fredric har även sagt det sista ordet om att en get ska införskaffas, vem farao har sagt att jag vill ha en riktig get?!
Han har även en idé om att slå två flugor i en smäll och göra sin volleyboll-plan till en kombinerad crossbana.
Fan ta han och pojkarna om dom sprätter sand i min pool.




Ibland är det härligt att ha en fantasifull hjärna, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0