lucky me.



Gårdagen blev inte alls som jag tänkt mig.
Vaknade upp oerhört pepp på en ny dag att ta tag i.
Men hann inte mer än dra ut allt ur min garderob så tyckte någon högre makt
att jag gjort mitt för dagen och världens jäkla huvudvärk bet sig fast i huvudet på mig.
Intog ryggläge med förhoppningar att det snart skulle gå över, tji fick jag och där blev jag liggandes hela dagen och natten lång.

Därför ser mitt sovrum idag ut som ett bombnedslag - lucky me!
Innan jag tar tag i det blir det en sväng på staden för att inhandla presenter.
För ikväll ska min vän Per's 25års dag firas!
Grattis Kompis!

Kommentarer
Postat av: Norrlandsgoteborgaren

aa, det är sjukt ballt spel :)

satt fyra timmar idag på jobbet och spelade :D

2010-02-19 @ 23:01:13
URL: http://norrlandsgoteborgaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0